Η υπηρεσία InvoiceLink
αναλαμβάνει και αυτοματοποιεί τη διαβίβαση παραστατικών πωλήσεων στην ΑΑΔΕ και στους τελικούς αποδέκτες, προσφέροντας αυθεντικοποίηση, αποδοχή και αρχειοθέτηση.
Η υπηρεσία InvoiceLink με Αριθμό άδειας ΥΠΑΗΕΣ: 2024_11_124Megasoft_001_InvoiceLink_V1_04112024,
Κωδ. Παρόχου 024, εξασφαλίζει την άμεση σύνδεση με το ERP σας και την πλατφόρμα myDATA, στέλνοντας αυτόματα και σε πραγματικό χρόνο τη στιγμή που εκδίδονται τα ηλεκτρονικά παραστατικά πώλησης, τόσο στους τελικούς λήπτες, όσο και στην Α.Α.Δ.Ε..
Που απευθύνεται;
Απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις ανεξαρτήτως κλάδου, μεγέθους και δραστηριότητας, καθώς προσφέρει απευθείας σύνδεση με την Α.Α.Δ.Ε. με ασφάλεια και εγκυρότητα. Επιπλέον, η μορφή των Ηλεκτρονικών Τιμολογίων που εκδίδονται στις συναλλαγές μεταξύ των οντοτήτων και διαβιβάζονται στην Α.Α.Δ.Ε. είναι σύμφωνα με το «ευρωπαϊκό πρότυπο έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων», καθώς και με τους επιχειρησιακούς κανόνες που ορίζονται στο PEPPOL CIUS, διασφαλίζοντας πλήρη συμμόρφωση με την Εθνική και Ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Πώς γίνεται η διαδικασία διαβίβασης των παραστατικών;
Η διαβίβαση των παραστατικών ψηφιακής τιμολόγησης γίνεται σε πραγματικό χρόνο, και αυτόματα, με την έκδοση των παραστατικών.
Τα προς έκδοση ψηφιακά τιμολόγια υποβάλλονται σε βασικούς ελέγχους από την πλατφόρμα myDATA και σημαίνονται με τον «Μοναδικό Αριθμό Καταχώρισης» (ΜΑΡΚ), ο οποίος συνοδεύει υποχρεωτικά κάθε τιμολόγιο, που εκδίδεται από αδειοδοτημένο λογισμικό.
Η ηλεκτρονική τιμολόγηση μέσω παρόχου βελτιώνει την αξιοπιστία των συναλλαγών, καθώς οποιοσδήποτε μπορεί να ελέγξει στην ιστοσελίδα μας την αυθεντικότητα ενός τιμολογίου, με χρήση του QR code, που φέρουν υποχρεωτικά τα ψηφιακά τιμολόγια.